אנו נשמח לשמוע ממך!
אנו כאן בשבילכם לכל מענה בכל שאלה שתהיה לכם, אנו נספק לכם את התשובה הטובה ביותר.
שימו לב שזמני התגובה להודעה עומדים בין 12-24 שעות.
עזרה לכל דבר
אנו חנות אינטרנטית בלבד.
help@larq.co.il
שעות פעילות
שירות הלקוחות שלנו פעיל במייל לאורך כל שעות העבודה.
ימי א' - ה' משעה 10:00 - 17:00
רשתות חברתיות
ביקרתם בדף השאלות הנפוצות?
בשביל המידע העדכני ביותר לחצו כאן
שאלות נפוצות לפני שאתם כותבים
כמה זמן ייקח לקנייה שלי להגיע?
זמני המשלוח שלנו מ1 ימי עסקים עד 10 ימי עסקים (לפי 500 ההזמנות האחרונות שלנו הממוצע עומד על 10 ימי עסקים) אך שימו לב שזה יכול להשתנות לפי מיקום מגורכם ודברים אחרים שבהם אנו לא יכולים לשלוט כגון המצב הבטחוני.
זמני המשלוח ייקרו בין הימים א' - ה׳, לא כולל סופי שבוע וחגים. שימו לב לעדכונים בטלפון ובסמס בנוגע להזמנה שלכם.
משהו לא בסדר עם ההזמנה שלי, מה עושים?
קודם כל, אנו רוצים להגיד לכם שהכל בסדר ונעזור לכם לטפל בכל הבעיות.
פנו אלינו ואנו נעשה הכל על מנת שתקבלו את השירות הטוב ביותר.
האם יש לכם סניפים פיזיים?
לא, אין לנו כרגע סניפים פיזיים, אנו פועלים באופן מקוון בשלבים אלה, אך בעתיד אנו בוודאות נפתח מקום אשר תוכלו לבוא, לראות ולנסות את המכשירים בעצמכם.